Tuesday, 10 May 2011

Desktop oh Desktop

Assalammualaikum semua.

Hi si cantik dan si kacak! hows ur day? harap semua baik-baik saja ya.

Hari ni saya berjaya http://www.emocutez.com  mengemas desktop sy yang setelah sekian lama SEMAK http://www.emocutez.com nda tahu bz buat apa la ni budak kecik sampai nda sempat mo KEMAS. hobi saya suka letak semua benda di DESKTOP, dan akhirnya desktop saya jadi begini


Siapa-siapa yang guna lappy saya akan mengalami sakit OTAK http://www.emocutez.com disebabkan ke"serabut"an yang berlaku http://www.emocutez.com

Akhirnya budak kecik buat keputusan http://www.emocutez.com untuk KEMAS apa-apa yang patut, setelah dia sendiri tidak tahan melihat ke"kalut"an http://www.emocutez.com yang berlaku http://www.emocutez.com


sejuk mata memandang http://www.emocutez.com 

6 comments:

Gee said...[Reply]

wahh..comel la..hehe suka2

awie958 said...[Reply]

akhirnya kembali kemas dan rapi yer

nasri said...[Reply]

haha..bgus2 da kemas.. kalau byk sgt kt desktop tu, nnt 'berat' laptop tu. huu~ klo mcm sy xsuka letak apa2 di desktop..kosong jer.. =)

SheY PuLL said...[Reply]

follow

SheY PuLL said...[Reply]

wah sebelum kemas giler punye bersepah..:)

huhuh...kemaskan lappy saye lak/..:P



JOM singgah blog saya nak... CIte COKIA dan CAP AYAM...

sherlina karina said...[Reply]

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/